YOT on PSN?

# Yoshimattsu : Lol yes my bad "CH" d+2,2... Also the SS+2 juggle is most damaging when the bound isn't used is what I'm saying.. That is not a common occurance in Tekken 6 juggles.. I was only stating this to give Deguzzi some perspective on the importance of the bound system.

(Edit) Unless you want to get really picky, then I suppose- SSL+2,2,2,f+1+2B! b+2,1 for 63 DMG would be the most damaging but SS+2,2,b+2,1~KIN f+2 is more consistent.
o right, it's indeed better + u can finish it with a wall bound combo

# xXAngelBoyXx : d/b+3,3,4, qcf+1 -- 48 dmg *last hit requires tight timing but consistent

The last hit is actually wrong. It suppose to end with gehosen, not moonsault slayer. It's d/b+3,3,4, f,N,f,d/f+1. It's my favorite follow-up for flash.

# Grey : The last hit is actually wrong. It suppose to end with gehosen, not moonsault slayer. It's d/b+3,3,4, f,N,f,d/f+1. It's my favorite follow-up for flash.
thnx for clearing that up Grey, I tried to do the combo today but it didn't work with the moonsault slayer..
Gonna try it with Gehosen now though

After playing Grey for a while, 1,1 is faster than my flash :P

# DEGUZZI : After playing Grey for a while, 1,1 is faster than my flash :P

Your flash set-ups are good, I just happen to be another Yoshi player who has tried most of them. I know the mind set from experience so I just kind of feel it out when you're going to try to soul steal me. You seem to favor rising knee into soul stealer. Soul Stealer is actually faster than 1,1 but since rising knee is punishable on block, I get a free 1,1 or 2,2 or even 1+4. Then again most people don't actually know Yoshi that much to punish every time it's possible. Your set-ups should work on the general population.

I've eaten every single punish from every single character for every single move I have. You'll eventually find out what to do and what not to do.

aww man, I was rly looking forward to fight grey, but all we get is a 1bar random poke battle and a lot of funny failed combo attempts

That's not really a setup, more like.. An oops :P If I miss that rising kick, I instantly go into Flash mode and I'm usually close enough for it to be effective.

And I got one of our good ones uploaded. My capture card doesn't capture audio because my driver's wrong, but I'm gonna update it soon.


BTW. A.K Fan taught me a new combo and I'm learning to use bounds now :D

# DEGUZZI : That's not really a setup, more like.. An oops :P If I miss that rising kick, I instantly go into Flash mode and I'm usually close enough for it to be effective.

And I got one of our good ones uploaded. My capture card doesn't capture audio because my driver's wrong, but I'm gonna update it soon.


BTW. A.K Fan taught me a new combo and I'm learning to use bounds now :D
wow pretty decent vid. I like how you're programmed to instantly do a flash after the rising knee hahaha xD

good game, good game
(btw do you record EVERY online video? Even the ones we had?)

Oh cool you recorded it. I'm trying to get a capture card myself, I have an idea I wanna try something for our members.

My connection isn't against European players. Not to say it's any good against anyone else. Playing online with lag is a really bad idea cause it messes with your game. I have nothing else to do though and I'd rather get any experience I can get playing other people. I'll still keep playing if anything, if the Tekken scene in my place comes alive I'll probably stop but I really doubt that atm.

No, just a few I had with Grey. But I'll record by request when I get my new driver :)

if you guys r gonna record our matches, then I say FUCK LAG LETS PLAY ANYWAYS!
Grey or DEGUZZI let's play again when you're gonna record lol, I just wanna get on youtube xD

# Grey : Oh cool you recorded it. I'm trying to get a capture card myself, I have an idea I wanna try something for our members.

The one I use is Easycap USB 2.0 and it's $13 on Amazon. Check out my older videos at youtube.com/user/MizuProjects to see it's quality

# DEGUZZI : The one I use is Easycap USB 2.0 and it's $13 on Amazon. Check out my older videos at youtube.com/user/MizuProjects to see it's quality
how do you use it?
A simple but solid question that I've been wondering for a while

It has a composite/S-video input so you can plug your PS3 in and it'll be video on your computer. It comes with software so you can record it into various formats and some sites can detect it such as Justin.tv and ustream

But it only allows a single input, no output, meaning you can't play on your TV. To make two signals, one for the TV and one for the computer, you will need RCA splitters and RCA cables.

# DEGUZZI : It has a composite/S-video input so you can plug your PS3 in and it'll be video on your computer. It comes with software so you can record it into various formats and some sites can detect it such as Justin.tv and ustream

But it only allows a single input, no output, meaning you can't play on your TV. To make two signals, one for the TV and one for the computer, you will need RCA splitters and RCA cables.
woa!! that's awesome and very handy for me since my computer is right next to my ps3!